وقتی که برای اولین بار کسبوکار خود را راهاندازی میکنید، هدف اصلی شما برندسازی و پیشرفت است. متأسفانه این اتفاق یک شبه رخ نمیدهد. رشد کسب و کار یک فرایند مداوم است که به سختکوشی، صبر و تعهد نیاز دارد. راههای اثباتشدهای برای دستیابی به اهداف تجاری وجود دارند که با استفاده از آنها میتوانید سریعتر به موفقیت برسید. ما نظرات مدیران کسب و کارهای کوچک و موفق را جمع کردیم تا بتوانیم یک راهنمای جامع درباره تسریع رشد کسبوکارها به دست بیاوریم. بیایید عوامل رشد کسب و کاری که مدیران موفق معتقدند برای موفقیت لازم هست را با هم مرور کنیم
با داشتن بیش از ۱ میلیارد نفر کاربر در هر ماه و با وجود بیش از ۲۰۰ میلیون کاربری که روزانه حداقل از یک پروفایل بیزینسی بازدید می کنند، استفاده از اینستاگرام برای کسب و کارها یک ضرورت است. حالا و در شرایطی که همچنان فاصله گذاری اجتماعی، یک ضرورت است و افراد بیشتر از همیشه در خانه می مانند، زمان آنلاین بودن همه ما در حال افزایش است. در چنین شرایطی اینستاگرام فرصت فوق العادهای را در اختیار کسب وکارها برای ارتباط با مخاطبین شان فراهم میکند. حالا سوال اینجاست که آیا هنوز هم در مورد استفاده از اینستاگرام برای کسب و کارتان تردید دارید؟
شما که این مقاله را میخوانید قطعا یک پیج اینستاگرامی دارید یا به دنبال راه اندازی پیج اینستاگرامی خود هستید که برای گرفتن بازدهی بیشتر از آن به دنبال راهکارهای مطلوب هستید. اجازه بدهید راز اصلی را همین ابتدای مقاله با شما در میان بگذاریم. بهترین استراتژی برای رشد پیج اینستاگرام داشتن استمرار در تولید محتوای باکیفیت است. اما چرا حتی برخی افرادی که این استراتژی را میدانند و رعایت میکنند، از آن نتیجهی مورد نظر را نمیگیرند؟ چه الزاماتی فراموش شده که رشد سریع پیج اینستاگرام را برای همه محقق نمیکند؟ ادامه این مطلب را از دست ندهید.
هوشمندسازی به معنای استفاده از فناوری و هوش مصنوعی برای خودکار و بهینهکردن فعالیتها و فرآیندهای مختلف است. هوشمند سازی میتواند با کاهش بار نیروی انسانی و مشکلات عملیاتی و محاسباتی در آسانسازی کارها و افزایش رفاه افراد نقش بهسزایی داشته باشد. بنابراین، میتوان هدف اصلی هوشمند سازی را آسانکردن زندگی افراد دانست. هوشمند سازی میتواند در بخشهای متنوعی از صنعت، کشاورزی، خانه، بیمارستان، معدن و… پیاده شود. هدف از هوشمندسازی معمولاً افزایش کارایی، صرفهجویی در هزینهها، افزایش امنیت، استفاده هوشمند از دادهها و حذف نیروی انسانی بوده و یادگیری و انطباق یکی از عناصر اصلی آن محسوب میشود. برای مثال، در یک کارخانه هوشمند تمامی تجهیزات و دستگاهها با یکدیگر در ارتباط بوده و میتوانند بر اساس دادههای جمعآوری شده تصمیماتی گرفته یا کارهایی انجام دهند که به بهبود کیفیت، کاهش زمان و هزینه و کاهش خطا کمک کنند. برای نصب و راهاندازی یک کارخانه هوشمند به تجهیزاتی مانند سنسورها، میکروکنترلرها، شبکههای ارتباطی و نرمافزارهای هوشمند نیاز است که باید بهدرستی مورد استفاده قرار بگیرند.