1. انتشار محتوای تاثیرگذار؛ به معنای توجه به نگاه کاربر!

حتی اگر هر روز هم پست و استوری منتشر کنید، در حالی که بی‌هدف، بدون منظور و تارگت خاصی صرفا برای پر کردن محتوای پیج خود این کار را انجام دهید، به بازخورد لازم از طرف کاربر نخواهید رسید. 

پس باید یک تقویم محتوایی ایجاد و برای انتشار منظم پست‌ها برنامه‌ریزی کنید؛ ضمن اینکه هدفمندی در عین تنوع را در محتوایی که به کاربر نمایش می‌دهید، از یاد نبرید.

آیا مخاطب هدف در اینستاگرام را می شناسید؟

2. خودتان را جای کاربر تصور کنید!

ممکن است برای خلق محتوای خود زمان زیادی را بگذارید، اما چون محتوای شما نیاز کاربر را برطرف نمی‌کند از نظر بازدیدکنندگان قابل‌قبول نخواهد بود. مخاطبان شما برای اینکه بیشتر از 3 ثانیه ابتدایی یک ویدیو را ببینند، باید احساس کنند یا نیازشان برطرف می‌شود یا اطلاعات مفیدی دریافت می‌کنند و یا سرگرم خواهند شد. اگر هیچ یک از موارد نام‌برده در پست و استوری که منتشر می‌کنید مشاهده نشود، ویو و تعامل مورد انتظار را نخواهید گرفت.

3. بعد از انتشار محتوا، آن را فراموش نکنید!

اگر تصور می‌کنید به محض اینکه محتوای خود را منتشر کردید، کار به اتمام رسیده است، سخت در اشتباهید! باید برای بدست آوردن لایک، به اشتراک‌گذاری و نظرات فالوورهای خود بعد انتشار هم تلاش کنید. تعامل با کاربران را فراموش نکنید و به تک تک نظرات و سوالات آن‌ها پاسخ دهید. به این ترتیب به مرور زمان اعتباری تولید می‌کنید که به راحتی از بین نخواهد رفت.

دوباره برگردید و بررسی کنید شما کدام یک از موارد بالا را بدون اینکه بدانید، انجام می‌دهید. اگر می‌خواهید رشد پیج اینستاگرام خود را ساده‌تر و آسان‌تر داشته باشید و یا فرصت فعالیت مستمر در اینستاگرام را ندارید، می‌توانید از خدمات اینستاگرام با پروموشن باکس استفاده کنید. با استفاده از این خدمات، می‌توانید با صرفه‌جویی در زمان و انرژی، به رشد سریع پیج اینستاگرام خود دست یابید.